La línia 900 de l'Ajuntament de Calp és un servei d'atenció telefònica gratuït perquè qualsevol ciutadà, sense necessitat d'haver d'acudir personalment a l'Ajuntament, puga avisar o realitzar queixes relacionades amb desperfectes o incidències menors en la via pública i el mobiliari urbà del municipi de Calp, amb la finalitat d'esmenar aquestes incidències en el menor temps possible, dins de les possibilitats que la situació d'aquest Ajuntament permeta.

Tipus d'incidències que poden ser comunicades a través de la Línia 900:

  • Rajoles trencades
  • Fanals fosos
  • Mobiliari urbà en mal estat (senyals, papereres, bancs, jocs infantils, etc)
  • Brutícia en via pública, parcs i jardins municipals
  • Arquetes, tapes i reixetes en via pública en mal estat
  • Clots en la calçada
  • Etc.

Pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del telèfon gratuït 900.20.40.50 o a través del correu electrònic linea900@ajcalp.es